خدمات اجاره ماشین برای رضایت مشتری
نوشته شده توسط : سفرآلامو

خدمات اجاره ماشین برای رضایت مشتری

 

رضایت مشتری با فروشنده سرویس  اجاره ماشین کاهش برای اولین بار در شش سال، با توجه به J.D. قدرت 2016 ایالات متحده خدمات سفرآلامو صفحه اول (CSI) مطالعه.

کاهش رضایت این سال، که می آید بر روی پاشنه از تعداد رکورد به یاد می آورد، از مشتریان  اجاره خودرو احساس که فروشندگان از چنین سطحی از توجه به یاد کار به عنوان آنها به نگهداری غیر فراخوان و تعمیرات انجام نمی دهد ناشی می شود.

اقدامات مطالعه رضایت مشتری با خدمات در یک مرکز دلال شدن franchised در برای تعمیر و نگهداری و یا تعمیر کار در میان صاحبان و مستاجران از یک تا پنج وسایل نقلیه  رنت ماشین ساله.

با توجه به ترافیک بزرگراه دولت ملی ایمنی (NHTSA)، بیش از 51 میلیون دستگاه خودرو در سال 2015 فراخوان شدند. به عنوان افزایش تعداد فراخوان، رضایت مشتری با خدمات فراخوان قطره به 781 در مقیاس 1000 نقطه در سال 2016، از 789 در سال 2015.

در مقایسه، رضایت در میان مشتریان با میانگین سرویس غیر فراخوان 809 در سال 2016، با توجه به مطالعه است.

 

اجاره ماشین

در مقایسه با مشتریان داشتن کار غیر فراخوان انجام، آن کار به یاد داشتن انجام می شود، کمتر احتمال دارد به وسیله نقلیه خود بازگشتند تا آنها را پاک کن و با همان تنظیمات به عنوان زمانی که آنها آن را در آورده است. آنها همچنین کمتر احتمال دارد به توسط دلال پس از تماس گرفته شود می خدمات کرایه ماشین کامل است.

“در حالی که ممکن است وسوسه انگیز برای نمایندگی مجاز و به تمرکز بیشتر بر تعمیر و یا تعمیر و نگهداری کار، به یاد مشتریان نشان دهنده هم یک فرصت و یک خطر برای نام تجاری و فروشنده، گفت:” کریس ساتن، معاون رئيس جمهور، ایالات متحده عمل خرده فروشی خودرو در J.D. قدرت. “نیاز به ثبات در تجربه خدمات وجود دارد، صرف نظر از دلیل برای بازدید. عدم ثبات، به خصوص برای کار به یاد بیاورید، می توانید ادراکات مشتریان از نام تجاری آسیب برساند و احتمال تاثیر منفی خود را به توصیه و خرید مجدد نام تجاری سفرآلامو “.





:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: